Arşiv | doğum günü pastası RSS feed for this section

Kardeşe Doğum Günü Sözleri

14 Ağu

♥ Dilerim yeni yaşında mutlulukların en güzelini yaşar, başarı merdivenlerini rahatlıkla tırmanırsın ve dilerim yüzün hep güler, neşeni hiç yitirmezsin. Sevgi dolu kalman ve mutlu olman dileğiyle… Doğumgünün kutlu olsun!

♥ Sakın üzülme hayatın hızına, en güzel yıllar çabuk geçenlerdir… Geleceğini oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olmasını dilerim. Yüzünde her zaman bir gülümseme olsun çünkü sana çok yakışıyor. Daha nice mutlu yıllara…


♥ Bugün belki de çok kişiden doğumgünü mesajı alacaksın, ancak şu an okuduğun içlerinde en farklısı. Çünkü bu mesajın her harfi tamamen sevgiden oluşuyor. Hayatının her döneminde mutlu ve sağlıklı olmanı diliyorum. Tüm hayallerin gerçekleşsin, hayat güneşi her daim seni aydınlatsın! İyi ki doğdun ve iyi ki varsın…

♥ Dikkat! Bu mesaj sevgi, neşe ve iyi dilek içermektedir. Bir dakika için yaşamın ve seni düşünen birinin olduğunun sevincini hisset ve mutlu ol! Bu mutluluğun her zaman sürsün. İyi ki doğdun. Nice mutlu yaşlara…

♥ Arkadaşlar yıldızlar gibidir, onları her zaman göremezsin ama senin için her daim varolduklarını ve seni düşündüklerini bilirsin. Bugün beni göremezsen de bil ki yanındayım! Doğumgünün kutlu olsun… İyi ki varsın varsın.. Birlikte daha nice yaşlara…

 

♥ Kısa bir mesaj olmalı bu. Sana binlerce öpücük ve sevgi yolluyorum buradan.. Bil ki unutulmadın.. Doğumgünün kutlu olsun!

♥ Bugün bir yaşını daha doldurmanın mutluluğunu yaşarken geleceğin sana kalbindeki tüm dilekleri vermesini diliyorum. Doğumgünün kutlu olsun.

 

 

 

Kardeşe Doğum Günü Sözleri

Reklamlar

Bayanlar İçin Hediye, İlginç Doğum Günü Hediyeleri

14 Ağu

bayanlar için hediye arıyorsanız doğru yerdemiyiz ki acaba ? bence değiliz o yüzden buraya tıklayın

qenc Ya$ımda kaLßimi a$k’a Dü$man Edemem ßeni ßiLirsin kararLıysam dünya Dursa Dönmem! Cok qeciktin Her$ey için Artık Vursanda öLmem!

Yine de ben toparLadım yerden kaLbimin kırıkLarını Sırf ayakLarına batmasın diye,

Sattım a$kı Sende kaLsın, taLißim Çok Sen yaLansIn İstyorsa öLe oLsun ßir Dudak ver Üstü Kalsın

duvarlara ismini yazdım onlara bakıp YALANlara kandım

şiddeti sevmem;ama kullanmayı iyi bilirim! 
Dünya bir gündür, o da bugündür!

Bayanlar İçin Doğum Günü Hediyeleri

komik doğum günü sözleri komik doğum günü mesajları

14 Ağu

vay yeni bi yaşa girdinartık bizim gibilerini unutursun eski yaşını dışlarsın!

yasemin tarafından eklendi.

doğum günün kutlu olsun al bu yürek senin olsun allahım duamızdır mutluluk bizim olsun doğum günün kutlu olsun

kardelen tarafından eklendi.

MİNAREDEN ATLARIM, YAŞ GÜNÜNÜ KUTLARIM

davetsiz ziyaretçi tarafından eklendi.

Gündüzün yatta, gecen barda, altında porsche araba, kaldığin ev tripleks villa, gezdiğin yerde herkes sana hasta olsun. Doğum günün kutlu olsun.

qkche tarafından eklendi.

Minareden Atlarım Yaş Gününü Kutlarım

en İÇTEN ve DIŞTAN dileklerimle doğum gününü kutlarım.

Hayyyy senii doğurtan ebeninnnnnnn yanaklarından öpiyim emii

Gündüzün yatta, gecen barda, altında porsche araba, kaldığin ev tripleks villa, gezdiğin yerde herkes sana hasta olsun. Doğum günün kutlu olsun.

doğum günün kutlu olsun (bu mesajı sakla seneye bana bir daha mesaj masrafı yaptırtma)

komik doğum günü sözleri komik doğum günü mesajları

Güneş kadar sıcak, kartanesi kadar berrak, yağmur kadar saf ve temiz, imf’deki kadar bol paralı bir ömür dileğiyle. Mutlu yıllar.

Tekerleğin icadının 35. yıl dönümü kutlu olsun.

Nice yıllara doğum günün az şekerli olsun.

Bugunu unuttum sandın dimi. Hiç unuturmuyum kankam benim. Ampulun icadının 25. yıl dönümü kutlu olsun.

Gündüzün yatta, gecen barda, altında porsche araba, kaldığin ev tripleks villa, gezdiğin yerde herkes sana hasta olsun. Doğum günün kutlu olsun.

vay yeni bi yaşa girdin artık bizim gibilerini unutursun eski yaşını dışlarsın!

yeni yaşını kutlarım, eski yaşını şutlarım

160 kısa karaktere neler sığdırabilirim diye düşünüyorum ancak aklıma mutlu bir yaş ve sevgi dolu nice yıllar dilemekten başka bir şey gelmiyor.

Bugunu unuttum sandın dimi. Hiç unuturmuyum kankam benim. Ampulun icadının 25. yıl dönümü kutlu olsun.

Güneş kadar sıcak, kartanesi kadar berrak, yağmur kadar saf ve temiz, imf’deki kadar bol paralı bir ömür dileğiyle. Mutlu yıllar.

A Ah Bi Yaşına Daha Girdin…!

Kağan tarafından eklendi.

Hayyyy senii doğurtan ebeninnnnnnn yanaklarından öpiyim emii..=) 

Yeni yaşında başkasının seni ezmesine izin verme ehliyet al sen onları ez nice yıllara..=)

Güneş kadar sıcak, kartanesi kadar berrak, yağmur kadar saf ve temiz, imf’deki kadar bol paralı bir ömür dileğiyle. Mutlu yıllar.

hadi bakalım..doğum günün kutlu olsun..ve unutma her geçen gün ölüme yaklaşıyorsun..yani ortada kutlanacak bişey yok..:)

en İÇTEN ve DIŞTAN dileklerimle doğum gününü kutlarım.

Gündüzün yatta, gecen barda, altında porsche araba, kaldığin ev tripleks villa, gezdiğin yerde herkes sana hasta olsun. Doğum günün kutlu olsun.

dam başından atlarım doğum gününü kutlarım :)

brish tarafından eklendi.

minareden atlarım yaş gününü kutlarım

emel tarafından eklendi.

Sayın değeRLi sağLam ciğeRLi bazen üZüntüLü baZen kedeRLi su qißi akan şimsşek qißi çakan kaLßimin en değeRLi köşesinde qüL suyu şişesinde sakLamış oLduğum muhteRem waRLık …….. doğum qünün kutLu oLsunnnn….

drt7drtüodü7n67ı6 tarafından eklendi.

yeni yaşını kutlarım, eski yaşını şutlarım

mecit tarafından eklendi.

Diğer Doğum Günü Sözleri

 

 

Bomba gibi Süper Komik Doğum Günü Sözleri

İlginç Doğum Günü Mesajları

14 Ağu

bu konuda ilginç doğum günü mesajları yayınlayacağız, hayatınızda aldığınız en ilginç doğum günü mesajını da siz yorum olarak sitemize bırakabilirsiniz.

Doğum Günü Kartları

Diğer Doğum Günü Sözleri